همکاران توازن

رشته های مختلف طراحی در ایران بخصوص معماری، طراحی شهری، معماری داخلی (طراحی داخلی) و در سالهای اخیر معماری منظر(لنداسکیپ) در دانشگاه ها و موسسات آموزشی متنوعی از جمله دانشگاه های دولتی، فنی و حرفه ای، علمی – کاربردی، و آزاد تدریس می گردد. گرچه رابطه بین کمیت و کیفیت آموزش در این رشته ها رابطه مطلوبی نیست و با ازدیاد موسسات آموزشی، سطح کیفی آموزش رشد چندانی نداشته است، لیکن اراده برای افزایش این کیفیت در بسیاری از دانشجویان و مدرسین رشته های طراحی وجود دارد.  همکاران توازن نیز با همین انگیزه و اراده از تجارب آموزش و ترکیب آن با حرفه خود بمنظور تکمیل آموخته های عالی علاقمندان بهره می گیرند. همکاران فانگ شوای”توازن”با تکیه بر تخصص های پایه در زمینه معماری و طراحی شهری،  آموزش فانگ شوای را از طریق روشهای آنلاین، راه دور و حضوری امکانپذیر می نمایند.

دوره های آشنایی و مشاوره ای فانگ شوای در "توازن"

همکاران بمنظور آشنا نمودن علاقمندان به  فانگ شوای در دو سطحِ تکمیلی، برای دوره های زیر حضور خواهند داشت:

۱-آشنایی پایه

۲-آشنایی پیشرفته

·         همکاران در دوره آشنایی پایه،  به سطحی از فانگ شوای برای معماران ، طراحان داخلی و معماران منظر(لنداسکیپ) می پردازند.

·        همکاران در دوره آشنایی پیشرفته،  بر سطحی پیشرفته تر از فانگ شوای برای معماران، طراحان شهری، معماران داخلی(طراحان داخلی)و معماران منظر(لنداسکیپ) تمرکز خواهند داشت .

·          شاخه دیگری از زنجیره صنعت ساخت که نیاز به توجه متمرکز مشاوران فانگ شوای دارد به تمرکز بر صنعت مدیریت و توسعه گری املاک و مستغلات یا Real Estate  Development اختصاص دارد. به این صنعت با تعریفِ جامعِ خود در ایران توجهِ حرفه ای ِمناسب  نشده است و گرچه در سطح بین المللی دارای یکی از بهترین رتبه های توسعه و سرمایه گذاری است، در ایران و بین رشته های دانشگاهی جایگاه ویژه ای ندارد.  توازن در نظر دارد با توجه به اهمیت این صنعت، دوره ای را در آینده به آشنا سازی و  مشاوره  فانگ شوای برای کارگزاران، مدیران، و توسعه گرانِ املاک و مستغلات اختصاص دهد.

همکاران فانگ شوایِ توازن

مهندس حمید حقیقت

مهندس حمید حقیقت

معماری، معماری منظر و فانگ شوای ، موسس "توازن"

مهندس شیوا مستاجران
مهندس شیوا مستاجران

طراح محیطی
(همکاری در آینده)

دکترامیر محمد اخوان

دکترامیر محمد اخوان

معماری، طراحی شهری ومعماری منظر

دکتر امید خسروی دانش

دکتر امید خسروی دانش

معماری و طراح شهری