مرکز آموزش توازن

مرکزآموزش توازن بزودی فعالیت خود را با ارائه تخصصیِ دوره ها و کلاسهای آنلاین فانگ شوای در سطح یکبار- کلاسِ پایه تا دوره های تکمیلی، آغاز می نماید. .هردوره به صورت کنفرانس ویدیویی زنده ” Live Video Conference Course ” و خود-آموز ویدیویی از قبل ضبط شده” Pre-Recorded Video Self-Study Course ” ارائه می گردد. شما می توانید دراین دوره ها به راحتی در خانه بودن و بدون زحمت رانندگی، گرفتاری پارکینگ، پرواز و یا اقامت دور از خانه شرکت نمایید.

اگر گزینه خود-آموز یادگیری از راه دور ” Self-Study Distance Learning Online” را انتخاب کنید، می توانید از ویدیو های مشروحِ از قبل ضبط شده ویا فیلم های ضبط شده از کلاسهای قبلیِ ما بدون ارتباط مستقیم با مدرس یا سایر شرکت کنندگان استفاده نمایید. با این حال، در برنامه های تخصصی، مهندس حقیقت با شما به صورت آنلاین ملاقات خواهد کرد تا پیشرفت شمارا دنبال کند و به سوالات شما همانطور که در توضیحات درس مشخص شده پاسخ دهد.
در طول وبینار، شما به کلاس مجازی ما وارد می شوید که در آن می توانید از طریق ویدئو، اشتراک گذاری صفحه نمایش و باز کردن میکروفون و بلندگوها سوال خود را به صورت زنده بپرسید. جلسات هفتگی، دریک روز و یک زمان مشخص هفته ، مانند برنامه منظم کلاس درس، از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ تان  در دسترس شما قرار می گیرد. ویدئوی ضبط شده هر کلاس در بین جلسات زنده قابل دسترس خواهد بود.

برنامه درسی هر دوره خودآموزی ،همانند دوره های کنفرانسِ ویدیوییِ زنده دارای عنوانی مشابه است.

مرکز همچنین در نظر دارد در صورت تمایل شما نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی(Workshop)به صورت دوره ای اقدام نماید. برنامه ها واطلاعات برگزاری در زمان مقتضی به اطلاع علاقمندان رسانیده خواهد شد.