خلاصه – آشکار سازی بهشت شما Summary—Unveiling Your Paradise

دنیای فانگ شوای

فانگ شوای دنیای کاملاً جدیدی از دیدن ، شنیدن و دانستنِ از محیط را به روی شما باز می کند. هنگامی که بتوانید حرکت “چی” را در محیط خود “ببینید”، و آنچه را می گوید “بشنوید” ، و بدانید “چگونه” تعادل و کیفیت آن را بهبود بخشید ، چشمان فانگ شوای شما باز می گردد و می توانید بهشت شخصیِ خود را بسازید و مکانی را برای خود بسازید که با تائیدیه های زیست محیطی مورد نظرتان به شکل نور، هنر، مبلمان، رنگ ها، نقش ها، اشیاء طبیعت و ویژگی های معمارانه احاطه شده است. این مکانی است که “چی”ِ حیاتی بطورهماهنگی در آن به گردش در می آید و آن را در حالی که از شما الهام می گیرد، تازه می گرداند، آسایش می دهد و پایدارمی سازد. این مکان جایی است که شما را با آغوش باز پذیرا می شود و با کیفیت آرامش و تغذیه کننده خود استرس های روزتان را از بین می برد.

مکانِ شما کجاست؟

با استفاده از فانگ شوای، شما می توانید محل کار خود را طوری تنظیم نمایید که بعنوان سکوی موفقیت شما عمل کند. شما می توانید مکان حضور و ابراز قدرتِ شخصی خود را ایجاد کنید. جایی که تمامی جانمایی ها برای شما انتخاب و انجام شده است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد و شما را روی صندلیِ قدرتِ پر از انرژی و انگیزه قرار دهد. این مکانی است که با زبانی ملودیک و شاد با شما صحبت می کند. این مکان، مکانِ آرامش شماست. این مکانی است که میزکار شما، میزبازی شما نیز هست وبرای برنده شدن تنظیم شده است. این مکانی است که تصاویر و مواردی که به طور مداوم شما را بر روی کار مورد نظر متمرکز می سازد قرار می گیرد ، خلاقیت شما را تحریک می کند و از اهداف و برنامه های شما پشتیبانی می نماید. فرصت های مساعد مانند تبلیغات و معرفی ها ، دعوت نامه ها ، قرار ملاقات ها و انواع و اقسام پیشرفت، بخشی از تجربه روزانه شما در این مکان خواهد بود. این مکان، مکانی است که نشاط و کاریزمای شما به طور مداوم با گردش پر جنب و جوش “چی” تقویت و پشتیبانی می شود. این مکان، مکانِ قدرت شماست.

از آنجا که هیچ دو خانه ای، دفترکار ، مردم ، روزها یا لحظات شبیه هم نیستند ، چالش شما نه تنها درایجاد محیط های ایده آل برای خودتان خلاصه می گردد بلکه درحفظ آنها در نداشتن شباهت با دیگر محیط هاست. به یاد داشته باشید ، هرچه زندگی شما پویاتر باشد ، خانه و محل کار شما پویاتر خواهد بود. آنها بازتاب مستقیم شما هستند. تنظیمات و توسعه ایی که شما امروز برای فانگ شوای بوجود می آورید، باید هراز گاهی تازه شود ومجدادا تنظیم و کاملاً جایگزین شوند. چشمان شما باید نسبت به حرکات پویای در اطرافتان باز و هوشیار باشد. با گذشت زمان ، مهم است که مرتبا” با چشمان فانگ شوای خود ” جریان خوشبختی”خود را ، حفظ ، افزایش و بررسی نمایید تا دقیقاً بفهمید که اکنون چه کسی هستید.

خلاق باشید

چه تغییردر رنگ و چه در نوع گلهایی که در فضای زندگی و یا کاری خود دارید، یا اضافه کردن نورپردازی ، تغییر در محل نشیمن ، یا گذاردن یک مجسمه یا تغییر کامل چیدمان، خلاق باشید و از هر ترکیب بندی که بوجود می آورید لذت ببرید. این را بدانید پایانی برای بهبود و تازه کردن “چی” در گردش اطراف شما با وجود اینهمه ترکیبات پر جنب و جوش و الهام بخش که می توانند موجب این بهبودی گردند، وجود ندارد.
هیچ وقت یک راه حل، دوام همیشگی خود را نخواهد داشت. آنچه برای همیشه باقی می ماند، حرکات  موزون بین شما و محیط زندگی و کار شماست، حرکاتی که منبعث از توازن “چی” در فضای حضور شماست و می تواند به طور مداوم شادی، فرصت، موفقیت و رفاه را برای زندگی شما به ارمغان آورد.

خلاق باشید

Curriculum is empty

Instructor

User Avatar حمید حقیقت